středa 8. června 2011

Ahoj, fanoušci Alexe OVECHKINA!!

Ahoj,
jo, jo, vidíte správně. Této hokejové star přibyla v zástupu další šílená fanynka, která se rozhodla ventilovat v sobě dušené pocity ven prostřednictvím elektronického deníčku!

Ta předešlá věta byla trošku vtip, i když možná se občas, v mých náladách, stane skutečností. Tyto stránky jsem založila hlavně pro svoje malicherné účely - chci si najít všechny vydané kartičky, teď hádejte koho, zveřejnit si je tady a pomalu, ale jistě, je všechny nějak získat. Paměti počítače po jejím vyhoření minulý týden už moc nedůvěřuju.

Teď si říkáte: "Bla, bla, bla, kecy v kleci." Abych vám trošku vylepšila náladu a názor na tyhle začínající stránky, podplatím vás fotkou.


Jestli už máte tep i dech zase v normálu, (to se týká hlavně holek, samozřejmě) můžete tu klidně nechat krátký koment, co si o mě a mém nápadu myslíte. Klidně napiště, že je to kravina nejvyššího stupně a klidně použijte tvrdší slovník, aspoň si něco počtu.

Tak pá děcka, a pokud máte zájem mi v hledání hokejových karet pomoct, či mi máte možnost nějaké nabídnout, piště taky. Kdo má rád Alexe a chtěl by si o něm psát novinky a článečky, no problem. Můžeme se domluvit.

Stejně si to zase píšu pro sebe, co? Jestli to někdo z nudy dočte až sem, prostě to s kroucením hlavy zavře. Ale nejsem naivka a chápu, že až sem se vůbec nikdo nedostal.

Hm, tak teda už fakt čau. Jo a jsem Sandra.

Žádné komentáře:

Okomentovat