pátek 10. června 2011

Záhada Alexových tetování

Taky jste si všimli tetování dole na zádech a z boku na trupu, která zdobí Alexovo tělo? Já teda určitě a zajímalo mě, proč je tam má a co znamenají.

1) Nejdřív si vezmu na mušku to z boku na trupu, pro nás snadno čitelné: Anglický text, písmo latinka, jasný význam.


Ne, tady to taky nepřečtu. Na následující fotce, kterou už znáte z těch pro smlouvu s Gillette, sice jnejde přečíst celé první slovo, jméno, ale zbytek je jasně čitelný.


Ještě nevíte, co tam je napsané?

"Sergey you are always in my heart."

Pro neagličtináře: Sergeji, budeš navždy v mém srdci. Je to mířeno na Alexova staršího bratra Sergeje, který zemřel. 

2) A teď to druhé, vytetované až na samém konci Alexových zad. Tak tady budete zklamaní, stejně jako já. Alex mlčí o významu dvou čínských znaků, teda jestli čínské jsou, a ani mně se nepodařilo najít, co znamenají a co nimi chce Ovie říct.


Párkrát jsem četla jen o jedné spekulaci, podle které jedno znamená rodina a druhé život. Ale přesně by nám to pověděl asi jen mlčící Alex. No co, trocha tajemství neuškodí. Třeba nám to jednou poví.


Tady je ještě krátký rozhovor ze Sports.Yahoo.com o tetování, který ulovil reportér Pavel Lysenkov 31.srpna 2010. P. Lysenkov má tučný text a Ovechkinovy odpovědi jsou napsány obyčejně.



When you were training in the gym I noticed a tattoo on your lower pack. Some two [Japanese] characters. You didn't have them before...

No, I didn't have them, I had it done not long ago.

What do those letters mean?


I cannot tell you. It is private.

But every journalist is going to see them in the Capitals' locker room, where you come out usually wearing only a towel.
 

So what? Let them see. And let them ask what it is. I will tell them that this is the mystery of the 21st century. Let the media pick their brains and come up with explanations. It's so that they don't get bored in the summer when there is no hockey.

  • Volný/stručný/můj překlad zní:

Když jste trénoval v tělocvičně/posilovně, všiml jsem si tetování v dolní části vašich zad. Nějaké dva (Japonské?) znaky. Předtím jste je neměl...

Ne, neměl jsem je, není to dlouho, co je mám.
(Pozn. Vím, v češtině dementní.)

Co ty písmenka znamenají?

To vám nemůžu říct, je to soukromé.

Ale každý novinář se půjde podívat do zamčené šatny Capitals, kam chodíte obvykle jen v ručníku.

A co? Ať se podívají. A ať se zeptají, co to je. Já jim řeknu, že je to tajemství 21. století. Ať dají média mozky dohromady a přijdou s vysvětleními. Je to tak, že nebudou teď v létě znudění, když není hokej.


A nakonec zákusek k tématu. Tu fotku miluju a v zrcadle ještě k tomu můžete vidět tetování!


Žádné komentáře:

Okomentovat