neděle 12. června 2011

Alex na vyjížďce v Georgetownu!

Ok, moc za novinku se to považovat nedá, i když je to poslední zpráva, kterou jsem o něm objevila.

25. dubna 2011 napsal na svoji zeď na twitteru.com, že byl právě s přáteli na kole v Georgetownu a že se dobře bavil. Pod to linknul odkaz na tuto fotku z jeho účtu na yfrog.com (galerie twitteru).


Přesné znění jeho zprávy pro ty, co si to chtějí přeložit doslovně: 

"Me and my boys in gtown!!!2h ago .... Was gr8 time!!!!

Pro neangličtináře můj překlad: Já a mí kluci v Gtownu! Před dvěma hodinami... Bavil jsem se/Skvělé chvíle. 

A teď mi řekněte, co ten chlap neumí? Jo a sledujte to tričko: HOCKEY CANCEL. To je výstižné, opravdu. A ty žabky chci taky.

Sleduju pro vás Alexův twitter, jeho galerii i oficiální web, takže doufám, že tu brzy zase něco podobného budu moci zveřejnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat